Followers

SALAM ALEYKUM..
ari nie..aku ad apoinment dentist..aku sangat2 berharap tadi supaya aku buka braces hari ni..tapi dokter bagitahu tadi..rahang aku tak center..jadi..aku kene sambung rawatan untuk 6 minggu lagi sebelum aku buka braces nie..aku pakai braces nie since darjah 6..ekoran hasutan daripada abang aku sendiri la..gigi dy pun takde la cantik mana pun..hehhee..takde laa..so until now..da 4 tahun laa..jangkaan doktr sebenarnya 3 tahun tapi..disebabkan gigi aku ni degil  tahap gaban..jadi,,,lambat lah...tadi..doktr minta aku terima cadangan dia tu..untuk pakai getah elastik selama 6 minggu untuk centre kan gigi nie..dah macam robot dah taw...haiya...cakap pun ad slank lain jew...hehehhehe....so..insyaAllah 13/1 ni aku buka..pray for me yeah.....



No comments:

Post a Comment