Followers

aku pun faham bahasa oke!


cerita ni jadi waktu aku sudah siap nak pulang ke rumah..aceceh! ayat baku seh.. (atas nasihat puan suhada aziz)..jeng3..heheh..tak ada lah..hmm..SAHABAT tu cakap..SAHABAT tak oke sangat2 dengan aku sebab....sebab kawan dekat hostel mengata SAHABAT..kalau tak silap aku la..aku ni pelupa...tap lebih kurang gitu lah..hmm..sobsobsob...patut ke nak mengata aku kalau aku dengan SAHABAT kalau ada apa2 program dekat dewan?apa lah korang..otak pandai tapi..hmm..malas eden nak cakap lah..pikir sendiri..jangan nak buat musuh pulak umur2 dah cukup nak ambil SPM ni..nanti payah...tak pasal2 sebab mulut tu..lain yang jadi..aku pun ada juga telinga kan..aku pun sama sekolah dengan korang juga..agak2 lah..nak gurau pun ada benda2 yang tak patut..bukan main redah aje..macam mana lah aku boleh tercampak dekat situasi macam ni...aku bukannya kacau korang ke apa ke..aku open apa..if i've done smething wrong..just come and tell me what...haiyooooo....tapi tak apa lah..kata ibu aku pun..kawan tu,bukan selama nya bersama..cari SAHABAT  bukan KAWAN...ibu aku pun ada beritahu..kawan tu silih berganti..andai kawan yang sekarang ni tak bersama kita lagi..biarlah..kerana memang lumrah manusia...ia datang dan pergi....
oke? so...just tempuh hidup yang masih ada ni dengan berkualiti!

No comments:

Post a Comment