Followers

H.A.T.E YOU-:

hmm..aku ada kerja yang aku tak siap lagi..aku kena print munakahat..esok dah nak hantar..dengan penuh semangat aku bawa moto hasil pinjaman makcik aku, aku pergi lah cc.. dekat aja,dekat pulai.. ada lah dalam 47 helai aku nak print..lama lah juga tunggu..dalam tunggu2 tu, sorang mamat yang tak patut muncul depan aku, dia muncul..kenapa ea?hadoii.. rasa nak sepak terajang aje muka dia yang macam beruk mak nyih tu ! patut ke aku hormat kat dia lagi kalau dia serapah aku dengan ayat2 yang baik punya..hah..betina..haha..banyak pahala aku dia sembur macam tu..dah la minta maaf beria2 sebelum tu,tiba2 je wat hal balik..hamboi..sekolah kau tak ajar bahasa ke?next time you, tolong jangan minta maaf kalau tak menyesal dan berazam tak akan buat lagi...rasa2 nya dah ada dalam skop mataplajaran agama kut..tak tahu lah kalau buku teks sekolah dia tu dah koyak dekat tajuk tu..hahha...
pesanan-:
1)jangan minta maaf kat aku kalau kau nak buat macam tu lagi :D
2)aku tak suka kalau kau minta maaf sebab memang aku dah maafkan kau :D
3)jangan tanya aku marah kau tak sebab jawapan nya memang always YE :D
4)kalau boleh kau jangan muncul lagi(nonsense kut)
5)JANGAN minta maaf lagi dah ! bosan kut!
                                                                                                                            posted by syahyrah:D                            

1 comment: