Followers

How Sad..Sobsobsob...

hye..salam aleykum...hari ini bukan,hari kedua aku sebagai calon SPM 2012.. as a MICS student,agak gemuruh juga sebab kakak2 sebelum ni kan,pandai...lagi mencabar bila dapat tahu, sekolah kitorang tercalon sebagai sekolah berprestasi tinggi untuk tahun depan..
hmm..actually tak mahu cerita pasal ni..nak cerita pasal hidup aku yang entah apa lah nak jadi ni..
aku tak nak lah cakap sapa tuan punye badan..biar aku sahaja yang tahu..huhu..aku mengalah apa..jeng3! SAHABAT aku kata dia nak belajar..dia pernah juga cakap sebelum ni dia tak boleh belajar dengan aku..(kasar bahasa)..tapi tu cerita lama..SAHABAT aku cakap.SPM tu penting..jadi dia nak belajar..tak nak hampakan mak..termasuk lah keluarga..sama la dengan aku kan..sapa aja nak hancurkan harapan orang tersayang?dia kata nak belajar dengan kawan dia..lagipun aku tak stay hostel..heheh..tingtong juga aku ni..jadi,aku pun ake kan saja lah..dengan harapan kitorang tetap baik..boleh bertepuk tampar macam sebelum2 ni lah,rapat....tapi agak terkejut dengan apa yang jadi minggu ni..macam aku dah putuskan urat senyum dia tu kalau dengan aku..dengan member dia.macam tak putus urat senyum dia tergelak..hmm..kenapa ya? apa salah aku...tapi kan SAHABAT..aku tetap anggap kau SAHABAT walaupun dah tak ada senyum tu lagi untuk aku.. tak apa lah SAHABAT..aku doakan kau dapat bagi ibu kau 11a+ oke..amin...aku sebagai KAWAN kau,hanya mampu doakan semoga kau tetap kenal aku sebagai kawan..aku pun ada cita2 aku..semua orang ada cita2...and untuk follower2 aku..doakan aku dapat kehidupan yang terbaik untuk aku bersama dengan orang2 yang aku sayang,,di TARIQ MENUJU AL-JANNAHMU~ AMIN~



No comments:

Post a Comment