Followers

BRACES OH BRACES !
hye..today aku pergi jb..what for?...ada lah..aku tak fikir sangat pasal jb but dalam fikiran aku ni lebih pada perancangan untuk 13/2 ni..aku ada apoinment dentist..but..ayah tak boleh minta cuti..aku kena pergi juga..ibu kata suruh tukar tarikh..OH NO ! 7 minggu ni pun dah cukup menyusahkan aku..penat laa nak tunggu lama2..aku tak tak sabar2 nak buka benda alah ni..tapi..makan tahun juga laa..because of what? because dat day dktr cakap rahang aku ni ada problem..huhu..sedihnya..dats why laa...aku plan..aku nak riding je pergi klinik..but..ibu tak bagi..ayah pun sama..entah apa pasal agaknya habiskan duit amik kan aku lesen,tapi tak bagi aku survive..bukan nya saja2 pun..apoinment kan..hmm.tak faham aku...aku sabar jelah kan..apa boleh buat..parents tetap parents...

No comments:

Post a Comment