Followers

SO TIRED !


Hye...now sangat letih..ibu tegur tadi..mata kuyu je..hehe..ni mesti sebab malam letih semalam punya hal..apa boleh buat..dah jadi pun..nasib laa..ikut kan hati,,aku tak mahu pergi sekolah tadi,, but aku kan candidade..poyos laa..aku ni anak bongsu..nak lah bagi sesuatu untuk mereka...lebih dari result abang aku and result pmr aku pun oke ape..kan3..aku ada plan juga..yelah,sekolah aku tu sangat2 lah  menjaga pelajarnya..jadi,aku dah pilih2 dan fikir bidang yang aku nak ceburi..pendidikan Quran as-sunnah...insyaAllah..ada rezeki aku...bukan lah aku cakap aku nak jadi ustazah..tapi aku nak mendalami dan ambil bidang yang memang aku minat...dan ini keputusan aku..ini hanya perancangan aku tapi yang menentukan adalah Allah Taala..wallahualam~


aim for INTERNATIONAL ISLAMIC UNIVERSITY

No comments:

Post a Comment