Followers

sudah3!










aku pun ada ada had sabar..aku bukan nabi..aku sendiri tak sempurna..kalau aku je yang salah..aku je yang kena marah..aku je yang mengalah..sampai bila boleh tahan..dengan aku muka macam cuka..kecil hati...aku tak tahan...sumpah menyumpah ni..aku memang rating atas... KAU MEMANG MACAM RATNA KAN.. ya Allah...dia pernah cerita kat aku..apa yang dia cakap dan perangai ratna tu macam apa..aku sendiri terkejut..sumpah..aku malu...malu dengan kawan2 aku..malu dengan diri aku sendiri...perlu ke serapahkan aku macam tu sekali..dia marah kalau orang menyumpah2 aku macam tu..tapi kenapa dia sendiri buat,dekat aku...tapi..dalam duka.. aku pun bersyukur..at least aku tahu..selama ni aku ni pada dia,macam****...kalau sekali dua takpe..bukan bermaksud aku tak kesah but aku masih ada pertimbangan..tapi..ini dah terlebih... tadi aku ada minta maaf kat dia.. im sorry untuk 11 bulan ni...candidade...aku takut...aku takut aku tak dapat maaf kan dia..mungkin,salah pada ibu bapa atau cikgu boleh menjejaskan result.. salah pada kawan,tak kut>>lagipun..aku tak mempengaruhi apa2 pada dia untuk dapat yang terbaik dalam hidup dia..hidup ni macam kain putih kan...aku rasa..entah apa warna kain aku,aku pun tak tahu....aku cuma nak yang terbaik untuk aku..aku terkilan sangat^^^^^^^^^^^^^^...aku tak patut buat macam tu.....mungkin salah aku..dan mungkin juga memang perangai aku macam ****....SAHABAT..maafkan aku..kau betul..aku yang khilaf....maafkan aku...

No comments:

Post a Comment