Followers

TODAY IS TODAY NUR SYAHIRAH !


Hye..today..lain sikit cerita aku..haha..agak sadis but..apa lah sangat...aku kan super women...tak tahu ke...aku taknak laa asyik nak cerita yang sedih2 je kan..ni..nak share story about...isnin hari tu...
aku sangat2 lah tak sangka..aku dapat apa yang aku mengidam sangat****...haha..TUTTI FRUITY..AKU HAPPY SANGAT..but malu seh...aku pergi sendiri..mak dengan along just tunggu dalam kereta sebab jalan sesak..ada cap go mei..huh..aku menapak laa pergi sana..dah laa tak pernah buat tau..kena gelak dengan mamat sorang ni..dia dengan awek dia..e'eleh...kerek laa kan dia dah pandai..aku first time apa..ada aku kesah ke kalau kau gelak kan aku..asal aku dapat apa yang aku nak,dah laa..hahhaa.... ni dia..tapi..gambar tak cun sebab dalam kereta time ni..




No comments:

Post a Comment