Followers

i hate WAITING*


hye...untuk entry ni.. aku nak cerita pasal apa yang jadi dekat aku hari ini... today aku ada sukan.. 4 setengah petang aku dah keluar sekolah dan tunggu bus... setelah 1 jam setengah menunggu. ada bus lalu..alhamdulillah..tapi ! dia tak berhenti ! hampas betul... hmm.. waktu tu, yang ada just aku dengan sorang student form four.. punya lah sabar kitorang menunggu..after 2 1/2 hours waiting... aku decide nak call my mum...but ! my mum tak jawab call..bengang nye... call number rumah,, pun sama juga.. then,, aku call my bro.. fortunately,, my bro jawab. but dia dekat pffice lagi..waktu tu dah pukul 6.50.. dia call kak nadia,, so kak nadia yang ambil..elok je aku letak gagang public phone tu,, ada bus stop.. peh ! rasa nak sepak2 je bus tu.. haiii... pukul 7..kak nadia tiba.. aku balik lah... tiba rumah aja.. aku terasa yang tangan aku ni sakit sangat..because of what? main badminton tadi.. injurt...hhuu...

No comments:

Post a Comment