Followers

noughty2 girl laa*


hye :)
untuk entry hari ni..aku nak story moury sikit pasal apa yang aku buat dekat sekolah tadi.. after waktu sekolah, ada kelas tusyen +math.. kalau ikut jadual, mula pukul 3 setengah..tapi kawan2 aku nak cepatkan so..boleh lah balik awal kan..huhu.. pukul 1 lebih.. aku turun kantin dengan opie.. beli air aja.. then, tunggu2 sampai pukul 2.45, cikgu tak sampai2 lagi.. actually dari pagi cikgu kena jaga student dekat expo pendidikan.. so aku mengharap sangat2 yang cikgu tak ada.. dengan pantas ! aku dengan rai.. ambil beg sekolah, and cabut ! kitorang punya happy sebab tak ada tusyen tadi.. best nya dapat tidur dekat tilam kan waktu tu..uish! elok2 je turun bukit, ada HONDA CITY yang memang aku dengan dak rai kenal habis lah.. confirm punya kitorang kenal.. cikgu +math kitorang AKA guru kelas kitorang AKA guru disiplin sekolah tu beb..peh! hamboi...mantap! dengan pantas, kitorang pusing, dan cabut lari pergi kelas balik.. hampeh betul lah kitorang berdua ni.. dah tiba dekat lorong tepi toilet guru, aku campak aje lah beg sekolah dekat situ..sempat capai pencil case dengan calculator ake..nasib sempat ambil..kalau tak, nasib terngangah aje lah dua2 ekor ni..huhu.. masuk aje dalam kelas, cikgu tanya kitorang dari mana, dengan selamba dan yakin, NUR SYAHIRAH BINTI MOHAMED ALI menjawab ,"tak pergi mana2 pun cikgu".. peh ! salut habis lah dekat aku kan.. tapi kan,, hope jangan buat tau.. ini adalah contoh yang tak elok..ni just sekadar perkongsian cerita untuk jadikan sampingan aja..pesanan dari aku.. jangan ponteng kelas !





No comments:

Post a Comment