Followers

SALAH AKU JUGA..


salam..hye.. untuk entry nih..aku nak luah rasa marah,sedih,kecewa..hmm.. apa korang rasa kalau someone buat something yang salah..then, dia inform kat korang.. memang bukan salah dia( something yang jadi tuh) but aku as a person yang dah pesan, jangan ulangi benda tuh lagi mesti lah marah+SEDIH.. dengan orang yang sama pula tuh.. mula2 dia oke,slow spoke...but after dah nak tiba teratak kitorang, dia dah naik suara..apa korang rasa? aku tanya, apa dia cakap dengan 'PARTNER' dia tuh, dia kata dia just diam..sebab tak nak ape entah..aku dah lupa..tapi jawapan dia memang tebaik dari kampung wei..aku tak cakap banyak pun tadi..swear.. aku dah tak larat nak cakap.. 2years berturut..hmm.. takdir memang tak menentu kan.. waktu nak balik.. aku tunggu lah dia dekat luar..dia keluar dengan selamba aje..hmm..nasib2.maybe salah aku sebab tak panggil dia.. dia dekat public.. aku panggil dia.. dengan muka yang buat aku sentap.. "apa"? hmm..dengan pantas+sedih melanda.. aku terus jalan..tak toleh lagi.. mungkin korang fikir kenapa aku touching sangat bila dengan someone nih.. jawapan nya adalah sebab aku rasa dia adalah sahabat aku dunia akhirat.. dia adalah tempat aku berkongsi masalah..selama aku hidup, aku rasa dia yang paling faham apa yang aku cakap..(tak temasuk Allah)..aku sangat terasa bila perkara yang sama berulang, even bukan salah dia sepenuhnya..yang buat aku kecewa sangat..dia pertahankan orang lain, untuk kepentingan dia..teringat pula pada masalah yang lepas, aku dilayan dengan sangat terbaik dari kampung..berbeza sangat dengan apa yang jadi hari nih..hmm.. but apa pun yang jadi dekat aku..dalam hidup aku.. aku tetap hargai jasa dia pada aku.. aku doakan dia dengan PARTNER penyelamat hidup dia tuh, terselamat dan tak dikenakan apa2 tindakan..Amin YA RABBAL 'ALAMIN.. 
                                                                                                       


No comments:

Post a Comment