Followers

YA ALLAH..KUATKAN AKU^^


Assalamualaikum..hari nih..hari ahad..aku sangat2 down nih sekarang..hmm..maybe next week aku masuk hostel..dah sampai masa untuk aku tumpukan perhatian pada pelajaran..mungkin korang akan kata,kenapa baru sekarang...dah bulan 6..hujung bulan 6 dah pun..tak pe lah..sekarang baru sampai seru.. 
  aku kena tinggalkan semua kepunyaan aku dekat rumah.. baby corbie aku tuh..mp4 sayang2 aku tuh..lappy nih ha........katil aku..oh my god! hmm..tak apa lah kan..demi masa depan.. aku tak beritahu sapa2 lagi..aku hope dorang terima aku dekat hostel..amin...
  hmm..macam2 aku rasa sekarang nih.. mungkin..dugaan untuk aku sudah bermula..aku kena kuat..aku nak spm..tapi..mampu ke aku.. aku pun ada rasa nak buat keputusan sendiri..bukan aku kata aku terkongkong..tapi,aku juga manusia..aku nak ada privasy dan keputusan aku sendiri.. tak layak ke aku...kesalahan aku, dibalas macam aku sangat2 bersalah besar..perlu ke aku mengungkit??perlu ke haa? hormatkan aku..tolong!

No comments:

Post a Comment