Followers

cuti sendiri*

hye3!
 hari nih..aku dapat mc..haha..so,dapatlah aku hantar uda esok..yeah2!!
sekarang nih..aku tengah bertarung dengan tekak aku nih..perit betul seh.. demam an..apa leyh buat..terima aja lah...dugaan..Alhamdulillah..
  sekarang aku tengah dengar lagu aku suka dia by tasneem.. best juga lah... aku juga sebenarnya tengah layan novel nih..title - maaf jika aku tak sempurna- best lah novel nih..sehari dah habis aku baca..untuk entry nih..aku nak wish agar aku happy aja..happy agar aku dapat manjalani kehidupan aku yang baru nak menapak nih dengan baik,dan diredhai Allah Taala..InsyaAllah..
aku happy ddk hostel..ramai kawan...boleh study sama2..boleh buat salah sama2..haha..aku kan..dah kena cubit dah dengan warden...jeng3! sebab bbuat kecoh at hostel..aku celebrate birtday roomate, tengah gelak2,tbe2 ada tangan cubit peha aku..aku jerit wok kat dia..aku fikir sapa,toleh2 aje,warden! oh God!! lepas tuh,masuk dorm..kemas2 dorm sebab sepah giler kot dengan bedak..then, warden masuk lagi, aku kena lagi sekali..sedeh! tapi tu pengalaman tuh..hahah... oke then... nanti if ada sory lagi, aku cer oke..tata

No comments:

Post a Comment