Followers

first time?

hye! today first time balik kampung.. means that nih first time balik rumah after bacame insider lah.. eh, tak2! sunday hari tuh outing lah..hehe..so..hari nih program LADAP.. but my mom tak datang.. semalam..sport day..haha..best nye main at bendang..hehe..total2,aku masuk acara larian 1600meter.. believe me or not? wajib percaya oke! memang mantap lah wey..semalam ada yang pengsan,jatuh gedebuk..apa lagii ye...hmm..hehe... yang specialnya..semalam aku jadi macam princess..lepas je garisan penamat.ada yang sambut....aku lari2..... dah pancit dah..nisa lari sekali dengan aku even ustaz tak bagi...aku habis je,dia ambilkan air... dia urutkan aku.....wah! korang ade?hehe..jangan jelesssss! aku first time sukan dengan nisa..even dah kenal lama... aku happy sangat....thanks for u...syg awak lah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! herima kasih.... heheheehehe....
  for me,just nak have fun..lagipun nih tahun akhir dekat sekolah..unless lah aku masuk form six an..semalam..kitorang boleh makan malam until 7.30 tau..aku dengan nisa turun lah after mandy.. kitorang tengok,surau gelap..ada satu lampu je buka..kitorang solat jemaah,3 orang aje..Astaghfirullah..aku rasa macam nak menangis..sampai haty yang lain2 tuh..solat wajib berjemaah dekat surau..hmm..aku dah siap solat,prgi makan kat dewan kana dengan bertelekung aje..dornag pandang pelik aje..pesal? dosa? tak kan?..... hmm..maghrib tuh.aku jadi imam.. rasa bangga sangat even aku hanya menjadi imam pada 2 orang makmum je..sebab..bukan mudah untuk menjadi imam ataupun pemimpin..aku berazam..aku nak jadi imam pada setiap waktu solat.. amin~
   after solat isya'..aku terus bentang tilam yang aku bawa dari rumah,aku terus landing..huh! nyenyak tidur aku semalam..sedar2 ake, dah 5.45 pagi..memang tak lah kan! terkocoh2 mandi sebab tak kemas baju lagi..6.45 blok dah tutup dah... dah siap2,,turun solat and makan.. tehn naik dorm untuk bersiap ke sekolah... balik2 aje rumah,pintu berkunci.......apa lagi...jadi macam charlie's angel lah an...hahha..
  happy today..thats all..tq~

No comments:

Post a Comment