Followers

Kenangan Bersama

Assalamualaikum...
hye..today aku nak share satu cerita dengan uols.. tadi aku hantar family aku nak pergi tunaikan ibadah umrah di tanah suci...alhamdulillah semuanya lancar..dah lama rasanya aku tak jejak klia tuh..eh,,lama kew? that day dah hantar student brunei waktu cluster day..
  ramai juga lah yang follow tadi...uteh pun pergi juga..diorang pergi sebulan..so,thats why lah ramai tadi..waktu at air port,subhanallah..ramai nya umat islam yang nak pergi tanah suci..nak menyahut seruan Allah..nak melawat rumah Allah...lagi2 pula ramadhan dah dekat... family aku pergi 41 hari..means that sampai aidilfitri lah di sana..Insyaallah semuanya akan berjalan dengan lancar...amin~ 
  sama2 lah kita doakan kesejahteraan mereka semua,termasuklah seluruh umat Islam yang menunaikan ibadah di sana...
semoga ibu bapaku dapat merasa pengalaman yang sama suatu hari nanti..InsyaAllah..Amin~
   nih..some pictures yang aku snap using my little yellow corbie... just gambar aku sendiri..yang lain2 kat dslr...tak transfer lagi kat diorang...sorry...maybe next tyme oke...papye~


say cheeze <3

sweet 7teen <3

entah apa yang ko gelak aku un ta tw

apa pandang2 ha?

aduii..nampak gelap lah!

nak pergi balai tinjau!!

the cutest picture that i ever had!


my lovely ma <3

No comments:

Post a Comment