Followers

Last Day for me...

Assalamualaikum ....

untuk entry hari nih aku nak cakap sikit tentang cuti aku kali nih...mungkin pada spm candidate tahun nih..korang tak raya sebab kita nak trial kan isnin nih..but for me..aku tak beraya sebab aku ada tanggungjawab dunia akhirat yang aku kena jalankan...
     sungguh..aku takut aku tak ikhlas dalam menjalankan tanggungjawab ini.... aku berdoa agar apa yang terlintas di hati ini hanyalah mainan perasaan aku jew...(skema)...suka hati korang lah kalau nak kata alu skema ke apa an..anggaplah nih satu cara untuk aku test power penggunaan bahasa aku an..hehhe...apa salahnya ye tak?
      by tomorrow aku dah nak balik hostel... for my bro..take care of our parent oke....jangan malas2 oke ! this week i balik tahu... hehe,,,, itu jew kot nak share..taknak banyak2 sanagt sebab nanti tak ada rahsia meh !...
 bye...tata~

No comments:

Post a Comment