Followers

prays for my love*

ASAALAMUALAIKUM WARAHMATULLAH...

untuk entry kali nih..aku sedih :(
semalam aku tengah class add math,ada student datang panggil aku... dia kata cikgu Idham panggil.. then aku pun turun lah dengan senang hatinya... tengo2 abang aku ada..dia kata aku kena ikut dia pergi hospital..hmm..ma dengan ayah excident... Ya Allah... tuhan sahaja yang tahu rasa hati nih..aku berlari balik kelas..kebetulan cikgu add math tuh guru kelas aku..Alhamdulillah tuhan permudahkan urusan aku....cikgu cakap aku kena kuat semangat..aku nak trial..aku ada banyak tanggungjawab kali nih...ye..aku sedar... bila aku turun,cikgu Idham cakap nanti dia tolong sattle kan urusan hostel..terima kasih to mr.Idham...
      Abang aku rushing sangat bawa kereta... waktu tuh..handphone ayah dengan purse ayah ada pada aku...handbag ibu ada orang curi..habis semua barang ibu..maybe handbag tuh tercampak..thats why lah orang boleh capai...hmm... kesian juga kat along dengan kak nadia sebab dalam handbag ibu ada cincin tunang diorang...to kak nadia...sorry for that..ada rezeki nanti cari lain oke... hmm..bila tiba hospital..kitorang tuju wad kecemasan dan trauma... aku terkejut bila dapat tahu..my parent dekat zon kuning..means that half critical... 
     melangkah aje kitorang masuk,guard tahan..just for one person... "do i care?"... kitorang nak jumpa mak ayah oke! sapa tahan...abang aku dengan selambanya cakap.." saya balik jauh nih,,tak jumpa lagi mak ayah saya... saya dari JOHOR" budget! haha..tapi muar= johor kan...aku just nampak ayah...ayah tidur..aku pegang tangan ayah....ayah buka mata sikit aje...ayah senyum.. ayah kata "adik jangan nangis...ayah tak apa2"....
    aku cari ibu...dokter kata ibu katil selang berapa entah...aku pergi..Allahu Akbar.... muka ibu dah bengkak..mata ibu sebelah bengkak....ibu muka kena jahit..... ibu yang teruk,,ayah tak sangat tapi teruk juga lah.... so,aku cakap dengan abang aku tak nak balik sekolah... aku nak jaga ma... abang aku jaga ayah... semoga aku dapat berbakti pada mak ayah aku....Amin....

family kami macam nih!

1 comment: