Followers

Bila ye Tengku Tarmizi ?


Assalamualaikum !

so yup.. today hujan..sejuk aje.. lepak2 dengan ma dekat depan tadi, macam2 di borak kan.. mungkin itu lah hikmah yang tuhan beri atas kesulitan yang dialami.. mungkin.. waktu borak2 tadi, ibu buka citer pasal motor.. hmm>>>
  plan2 nya dapat motor after spm..aku pun buat gila lah tadi.. 'ma, jum lah ramai2 kita pergi pilih motor 6 disember nanti'.. waktu tu juga ma besarkan mata dia same like chihuahua... hehe... ibu kata along kan nak berumah tangga... swear.. pening kepala bila aku ingat pasal tu.. macam tu, aku pun nak berumah tangga juga lah sekarang nih.. untung2 tak ada siapa yang nak susah kan aku atau orang lain.. daripada before dapat lesen, sampai aku dah jahanam kan lagenda tuh, still juga NANTI.. hmm.. mungkin lah aku ni mendesak.. tapi aku tak minta orang berjanji.. kuang3..
   dah nasib... tak ape lah.. lagipun ma dengan ayah pun dah tak kerja.. mungkin lah aku ni terlalu mendesak.. tengku tarmizi pun tengah struggle saving money for his wedding next year... tak pe2.. aku punya takdir ye hidup dalam bas lagi.. apa nak buat.. nak harap tengku tarmizi hantar, kerja aje memanjang... nak riding lagenda? harammmmm... hui3.. ada lesen ye cik, tapi saya ni perempuan.. bahaya riding jauh2 ni.. lagi2 kalau nak pergi bandar nun.. KERETA MACAM PELURU meh.. ko jangan main2 tau, peluru tuh.. untung lah orang yang berkereta.. kereta jenama BULLET.. boleh lah inform nanti, mana beli kereta tu... unik !
   motor oh motor... jauh kau pergi meniggalkan diriku.. di sini aku marindukan dirimu..kini ku cuba mencari penggantimu.. namun tak lagi kan seperti dirimu oh LC ku...




yang tetap menjadi tenggiling aku dari rumah ke merlimau dan dari rumah sampai duyung tu adalah ini ! yang kat bawah nih !


korang anggap lah nih tenggiling aku sekarang ea.. lebih kurang lah gamaknye.. cuma takde lah still shiny cam nih ha.. dah capuk dah... Alhamdulillah.. jangan kufur nikmat syahirah...
   oke lah... tu je nak tulis... k bye !

No comments:

Post a Comment