Followers

love me :(


assalamualaikum :)

hai blogger.. nampak quote tu? sama macam hati aku sekarang.. yang bezanya, hati tu bertampal dan mungkin boleh sembuh.. sebab tu hati yang hanya sekadar replika.. but not mine ! 
  today.. aku dapat email.. dapat 2.. dari email tu, aku tak tahu nak describe apa yang aku rasa sebenar-benarnya.. aku happy pun ye.. aku jadi sedih pun ada..
 aku bersemangat bila baca email tu.. aku kena usaha untuk 3 paper yang tinggal tu..dan dalam email tu juga ada something yang buat aku sedih.. sampai sekarang.. aku tak henti2 rasa sebak.. ya Allah.. kau berilah ketengangan pada aku...


ustazah aku ada pesan, supaya kitorang(student form5) mula berdoa agar dipermudahkan dapat jodah yang baik kelak.. mungkin ada yang rasa terlalu awal tapi itu lah hakikat.. doa tentang jodoh atau apa2 sahaja tu kena dimulakan dari awal.. dengan niat yang baik dan ikhlas.. 


amin ya rabbal 'alamin


No comments:

Post a Comment