Followers

back to the future.. betul ke ?


Assalamualaikum...
 hye blogger~ today aku bangun sedikit lewat ye atas sebab2 yang tak dapat dielakkan..
hehe... takde lah.. actually aku sekarang dah back to the future.. entah betul tak apa yang aku type tu.. takpe lah.. atleast aku faham..haa..
  
  sebenarnya aku suka baca novel.. alang2 dulu kat sekolah, aku nih rajin borong novel yang dah kene rampas kat cikgu disiplin..hehe.. murah je meh.. RM1 untuk 1 novel.. hehe.. so, dah beli banyak2, baca lah waktu free2 nih kan...

  2hari lepas, aku baca novel Angel in the devil's suit... best cerita tu.. takde lah loving2 karat sangat sebab cerita tu tentang pelajar kolej and non muslim.. japanese sikit, spain sikit.. it just like a comic..



semalam pula, aku habis kan baca novel Sebenarnya saya isteri dia.. menceritakan tentang pasangan suami isteri.. isteri lebih berusia berbanding suami.. berkahwin tanpa rela.. and bla bla bla.. baca sendiri~

 oke..thats all.. try lah baca ye~

No comments:

Post a Comment