Followers

kini ku kenal siapa dirimu


Assalamualaikum warahmatullah~
  hari ini aku attend wedding cousin dekat bukit beruang.. dah lama rasanya tak keluar.. em memang lah ada keluar tapi setakat keluar dengan family pergi makan, pergi jpj, pergi beli barang2  dapur.. tu jelah kot..
  hari nih adalah hari2 selepas aku dah kurang sesuatu.. aku balik je dari wedding tu tadi dah maghrib.. aku pergi rumah uda jap hantar barang then haziq ikut balik sebab dia nak online~ waktu dia online aku pun tengok lah fb somebody nih.. waktu aku tengok.. aku rasa macam nak cari dia dan aku nak sepak muka dia yang budget nicholas tse tu dengan kasut spike ! biar calar dengan tapak kasut yang tajam tuh! biar dia tahu rasa sakit.. senang2 dia nak marah.. nak dingin.. nak ugut tuh semua.. fikir aku ape.. fikir dia ada pangkat, ada darjat dia boleh buat orang sesuka hati.. 
  tengok2 lagi fb dia.. jumpa something yang buat aku rasa nak mati..someone yang aku percaya selama nih betray aku... macam mana aku nak buat? terang2 dah benda tuh betul.. astaghfirullah halazim... YA Allah.. Alhamdulillah kerana Engkau masih ingat padaku.. terima kasih kerana aku  yang Kau pilih untuk menjadi seseorang yang dekat padaMu.. semoga aku mampu tempuh ujian Mu kali ini..

  Amin~

No comments:

Post a Comment