Followers

merdeka~

Assalamualaikum !
hye warga blog.. hari nih kan aku dah mula alam tamat sekolah.. seronok meh ! after keluar dewan je semalam.. dah get ready nak celebrate dah.. pergi jalan2 and makan2 sikit.. sikit ? haha.. tak mengagak pun aku nih kalau dah melantak tuh.... ramai juga lah manusia yang sekumpulan macam aku.. student yang baru keluar medan perang kan.. ada tayat sikit lah gamaknye yeh...
    
   semalam sempat juga tukar baju dulu sebab tengok2.. kitorang aje yang pakai baju uniform sekolah.. hehe... aku hang out semalam dengan nisa lah.. siapa lagi ... hehhe.. balik malam.. first time kot.. seronok sangat2.. mula2 takut juga tapi try berani2 sebab kalau tak, memang tak merasa lah agaknya.. aku dengan nisa jalan2 aje, tak de mebazir2 sangat lah kot (klise).. hehe..

    kitorang makan dekat the chicken rice shop.. tahu sebab apa? sebab kitorang penggemar nasi ayam.. not bad lah tapi ada satu menu yang aku order nih.. memang tak boleh blah lah... oyster tofu.. something like that lah.. aku nih penggemar tafu..  aku pun order lah.. dah lah harga boleh tahan MURAHnya... peh! memang nak membunuh agaknya.. mungkin tak kena dengan takak aku kot.. terasa macam hanyir.. maybe sebab sos tiram tuh...


    after that karaoke ! lepas segala gian aku dengan nisa selama beberapa bulan nih.. hehe.. tapi semalam memang terbaik lah.. makan ayam crispy lagi.. then tunggu2 along dengan kak nadia.. siap goyang2 kaki lagi dok kat tepi jalan tuh.. dengan senang hati nye... tiba diorang datang... selamat ! 


    fikir kan kitorang balik terus.. rupanya along nak cari kedai makan.. yong tau fu kat klebang lah lebih kurang gitu.. aku pun dengan selamba badak nye cakap 'long, depan tu kan ada jalan masuk'.. rupanya, dia nak survay aje ! sumpah malu ! lepas aku cakap, dak haziq pula cakap benda yang sama sebab dia tak dengar agaknya tadi aku dah macam nak seret muka aku kat tar jalan tuh... lagi sekali kitorang gelah macam nak putus nyawa... 

    tapi conclusion nya.. semalam memang terbaik !





muka after minum both water
7-up plus Home Soy

No comments:

Post a Comment