Followers

sedihnye ~


Assalamualaikum warahmatullah~
hye blogger ! hari nih banyak perkara juga lah yang terjadi.. actually pagi tadi aku kena pergi sambung belajar moto dekat jpj Krubong.. celik mata pukul 6 pagi.. bersiap2 and tunggu uncle tuh sampai 9setengah.. hamboi lamanya.. entah2 dia lupa ambil aku dengan noura..haha padan muka kitorang...
  then aku terus lah mengemas rumah.. then my mom minta tolong ambil daun pisang dekat belakang rumah.. hamboi semaknye.. takut aku nak pergi.. tapi rei2 temankan tadi.. terima kasih rei.. then ambil serai dekat depan rumah.. cabut aje, dah tak ambil pakai pisau dah.. gagah perkasa! ngee~ 
   then aku kais daun2 kering dekat bawah pokok tuh.. kais? macam ayam pula daa.. ape2 jelah ek.. masuk aje dalam rumah, ibu minta masak nasi.. masak lah... tak lama lepas tu, aku diminta untuk siang ikan.. oh my God! siang ikan?? biar benar ibu? dengan separuh hati je aku pergi siang ikan tuh.. aku dah lah tak mahir sangat bab siang2 ikan nih.. then, bakar ikan tu...
  then aku tengok citer korea! Hello ! my lady..  after 2 hour, aku ambil surat khabar lama, bakar sikit dan aku bakar daun2 yang agak kering kat bawah pokok tuh.. abang aku tegur, dia kata daun tu basah lagi.. aku nih degil sikit~ aku buat bodoh aje.. haha, daun tu terbakar sikit je.. hehhehhe.. after dah bermain dengan api, aku makan sorang2 kat depan tv.. 
    after that,aku mandi lagi sekali..lepas mandi, aku tertidur kat dalam bilik sampai pukul 5.30 petang..hehe...seronok meh! then bangun sebab ibu kejut.. terus pergi dapur, buat cekodok.. yeah mantap.. tengah goreng, ayah bagi mi goreng.. memang mantap2 lah.. then pergi rumah hantar baju dekat rumah kak mah, then pergi rumah uda.. jumpa ainul jasmine.. aku dah main2 dengan dia,lepaskan rindu, aku balik..
   something happen.. then rasa macam aku yang dipersalahkann.. mungkin aku yang emosi.. mungkin aku yang salah.. tak membantu.. minta maaf.. minta ampun sangat2..

No comments:

Post a Comment