Followers

( Separuh aku ) telah pergi..


Assalamualaikum warahmatullah...
hmm..menjadi seorang yang terlalu mengharap  sesuatu yang tak mungkin berlaku tu, sama je macam menunggu buah yang tak gugur.. perkara yang sia2... sekarang nih.. mungkin itulah situasi aku.. tunggu something yang dah bukan takdir gitu... while im typing for this siye, 'separuh aku' sentiasa berkumandang~
     30 mei 2012.. tarikh yang tak mungkin hilang dari kalender.. memang lah ! adoi miong betul lah... hmm.. nur.. biarlah dia pergi dengan tenang.. Allah lebih sayang dia.. berbanding aku.. aku ada dapat nasihat dari somebody~ 
 'andai nur merindui seseorang yang sedarjat dengan kita, sedekahkan pahala bacaan surah alFatihah dan surah Yasin padanya.. moga2 rindu itu dapat diubat~'
semoga awak tenang di sana.. dan semoga awak ditempatkan bersama dengan orang2 yang beriman di sisiNya~ 
Amin~





No comments:

Post a Comment