Followers

akhirnya~

hye~
Finally... dapat juga aku mengelola LAGENDA tu sendiri... yeah!! and finally aku dapat juga melepasi sekatan hayat yang mama buat... hehe.. istimewa untuk anak dara mama.. by tomorrow aku mula kerja.. nak tahu kat mana? tanya mama saya oke..
  actually aku dapat peluang nih pun atas usaha kak nadia.. waktu keluar gan kak nadia with mama.. kak nadia expalaint lah apa benefit aku bawa motor sendiri.. better than naik bus and ayah hantar.. bus, kos memang terbaik lah.. RM6 per day.. tak temasuk kunyah2 aku lagi.. ayah pula, bawa motor pun dah lain macam.. still fobia..
   last2 mama akur juga.. thanks to kak nadia..hehe..tapi honestly aku cuak juga nak riding jauh2.. takde pengalaman kot.. (tipu)..actually pernah sekali riding alone pergi mc.. pergi mcd, beli prosprty for someone... jangan beritahu mama oke.. nanti mama marah..
   so..wish me luck for tomorrow and the day after.. semoga aku dapat riding dengan selamat.. selamat pergi dan selamat pulang oke! 
   thanks to awak juga.. jangan marah haa~ hehe..

#updated

No comments:

Post a Comment