Followers

am i suppose to be like this?


ASSALAMUALAIKUM...

Untuk entry ini.. aku sangat tergeram hati dengan situasi(confirm salah ayat)..
lantak lah salah ke ape..hmm..aku pergi kem, seriusly aku tak ada kenal rapat dengan mana2 lelaki.. KECUALI !
  KIMI..Dia kawan sekolah aku waktu darjah3 until darjah6..sra (j) pulai..
   FITRI.. Dia wakil kelas kitorang, PK5 waktu modul1+2, peserta pertandingan jugel.. sama dengan aku..
   seingat aku.. itu dua orang jelahh yang memang aku pernah bercakap betol2 dengan lelaki.. itu pun bersebab.. bukan berdua aje dengan dia.. tapi kenapa ada insan yang tuduh aku macam2.. cakap aku hipokrit? dah tu, aku nak kena jadi katak bawah tempurung ? tak payah tanya apa2 kalau tak tahu? tak payah ajar kalau orang tak tahu.. kita bekerjasama dalam pasukan..tapi insan tu salah anggap.. kenapa? tiada ke yang positif untuk aku?
   aku pergi johor.. buat apa? dengan siapa? kenapa link blog dah lain?...ape tak cukup ke kau hina aku, cakap aku buat member tercinta kau tu macam kucing kurap? anjing kurap? kalau aku keluar dengan lelaki, aku ada apa2 lah dengan dia? aah! memang aku dah ada pilihan aku sendiri.. tapi ape yang kau tuduh aku tu totally WRONG!!!!! Aku tak kenal dia pun dekat kem.. LANGUNG TAKK ! kau tak yah tahu macam mana aku kenal atau apa2 aje.. sebab perempuan yang baik sempurna macam engkau tak match nak ambil tahu hal sengkek cam nih.. mungkin kau boleh hina aku, depan family aku.. depan ammar mikail.. ye,, memang dia baby lagi.. tapi apa yang kau cakap tu, aku dengar dan aku masih boleh faham.. aku tahu kau dahh bagitahu mak aku sal member kau yang aku kenal tu.. kau boleh cakap ape aje yang kau nakk.. aku tak boleh halang.. 
   kau nak baca entry2 aku, nak follow ape yang aku post, aku tak kesahh..tapi kau tak yah nak hina2 aku lagi.. nih entry aku.. space aku..kau suka perli2 aku.. ini ilmu yang nur belajar kat kem..aku takk kesahh kau nak cakap camtu..hak engkau..tapi ingat.. sabar aku ada tahap.. kau pun suka cakap aku balas dendam kat kau.. kau yang rasa aku membalas..padahal aku duduk wat hal aku sendiri.. tak kacau kau, tak contact kau.. tak jumpa kawan2 kau..tak jumpa family kau, tak contact family kau..aku dengan kerja2 aku.. banyak benda aku leyh buat drpada buat benda tak mendatangkan untung pada aku, contoh> balas dendam.. ehh.. tak luakk pun lah.. kita bukan budak tadika kott..
  hmm..untuk last word yang kau cakap kat aku tu.. aku tak tahu apa yang akan kau buat.. tapi aku hanya mampu doa pada yang Esa.. lindungi aku daripada perkara2 yang tidak elok dan lindungi aku daripada anasir yang nakk ggu aku sama ada manusia, jin, syaitan...
   aku jadikan semalam sebagai sejarah dan kenangan..

#updated

No comments:

Post a Comment