Followers

cukup2 lah #


CUKUP2 LAH WEYH!

Itu adalah ayat yang aku nak cakap dekat kau kawan..memang aku tahu niat kau baik..masalahnya sekarang.. baru jap tadi kau cakap aku macam2... kau tadah telinga aku dengan ayat2 yang BERTENAGA.. segar-bugar bila aku dengar.. airmata terus mengalir walaupun kita dah sama2 decide tadi tak yah amik kesah..
  aku tahu memang aku nak berubah.. tapi kenapa cara kau cakap macam aku dulu totally serupa orang zaman J tu? memang aku jahat.. sekarang pun aku jahat.. aku tak pernah baik.. kau tak yah sentuh soal mak ayah aku.. aku beli tu semua atas sebab yang mak ayah aku tahu.. aku pun manusia.. aku ada perasaan.. kau dah hambur aku dengan cacian.. kau tak payah text aku apa2 lagi.. jangan contact aku lagi.. aku dah tak sanggup dah..
   Kau cakap aku pergi mampus, tapi aku upload je kau dah inbox aku macam2.. dah lah.. kau yang hipokrit!
   Nih.. biar semua orang tengok gambar aku.. biar puas hati aku, kau boleh hina aku sampai maty...




No comments:

Post a Comment