Followers

gwiyomi ~


ASSALAMUALAIKUM WARAHMATULLAH..
ha tengok kan tajuk post aku.. sekarang kan tengah gila gwiyomi..sampai si dia sibuk nyanyi gwiyomi2 kalau call..adoi..siap suruh buat video lagi..biar betul seh..
  hmm..actually hari nih macam2 jadi..mula tadi dekat kedai, aku nak mesej DIA..tiba2 dia muncul!ajaibnya..tapi...dia datang untuk buat aku menangis..hmm..apa2 lah..
   then aku buat lah kerja aku macam biasa..dok2 kat kedai, layan lah gwiyomi..haha..then kawan hantar makanan..thanks friend..
   tengah duduk2 teringat pasal matriks..aku jumpa yaanad, check2 rupanya aku tak dapat.. sedeh pun ada..tapi tak apa lah..tak ada rezeki kot..lagipun akaun..mana aku minat..tehn check form 6..mak aih! terkejut aku..aku terpilih pergi tingkatan6.. tak tahu nak cakap apa..hampa gila...


No comments:

Post a Comment