Followers

satu ketika dahulu


satu ketika dahulu.. aku dekat kem plkn sembrong.. tak terlintas yang aku akan suka dok sana.. mulanya hati nih kebal.. taknak pergi.. dah masuk,kena balik pula sebab anemia.. hey tak leh jadi. perjuangan mana pernah half way!
   after that aku terus juga.. dah mula seronok dan mencabar.. dak2 plkn faham lah macam mana keadaan nya..dah mula outdoor, khidmat komuniti.. aku kena pergi yong peng.. rumah komuniti islahiah ke apa entah.. dah lupa.. waktu tu hujan.. aku terpilih pergi untuk program MY BEAUTIFUL MALAYSIA.
   rasa bangga sangat sebab top 20 every class yang dapat pergi.. alhamdulillah lah..tak sangka pula aku dapat..waktu tu lah pertama kali dapat hang out sama dengan awok..hujan lah tu.. main hujan..
   waktu tu hari ahad..so tak payah kemas dorm..happy sangat..waktu program nih,aku dapat ambil gambar sama dengan dia.. takde lah berdua, tapi berpuluh2.. haha.. itu pun happy..aku duty bahagian tingkap lah.. macam biasa.. faktor ketinggian... wira2 kami, buat kerja2 dekat luar.. diorang memang main hujan habis2.. ada sorang abang BSKN aaambil gambar aku waktu basuh kain lap tingkap.. sempat buat peace !

lepas berpenat lelah~

datang2 je kne jrobik~


ngeee main rumput~

wira main hujan~

habis spike boot wira~

tak buat kerja ea ~

dataran yong peng~

abng2 BSKN

No comments:

Post a Comment