Followers

thanks mama thanks ayah !


TERIMA KASIH!!
 untuk entry nih..aku nak share something.. yesterday aku off.. ikot mama dengan ayah pergi check up dekat mahkota medical centre.. since 8.30 morning until 3 o'clock.. lama kan.. macam2 dah aku shopping dekat 7e kat mmc tuh tau..
   then cakap dengan mama nak makan sate, rojak, mee rebus!! then mama ajak lah along pergi makan dekat tepi sungai tuh.. best tempat tuh, cantik,,, tapi bahang sikit lah..then,mama ajak pergi duyung.. mama nak belikan cincin!! wow!! dah try2, along tiba2 tunjuk gelang.. aku oke je sebab mama dengan ayah yang nak beri present.. last2 aku dapat gelang... hehe.. 
   terima kasih mama.. terima kasih ayah.. bagi adik hadiah macam nih.. and terima kasih juga kat along.. bagi adik hadiah camera!! sayang korang!! mmmmmuuuuaaahhhhh!


No comments:

Post a Comment