Followers

tension !!!!

arghhhhh!! aku betol2 tak ada mood hari nih.. nih semua orang dekat ........... punya pasal.. semalam aku hantar borang,, elok jew cop tu dia terima.. hari nih aku hantar form yang tak complete semalam dengan cop yang sama.. dia kata tak boleh pula.. adooiii.. 3 kali nak pergi sana.. jauh2.. arggghhh!! bengong jew..
   letih nye badan aku macam nih...semalam boleh jew.. dengan nak pergi print lagi nih.. dah 3 kali juga pergi print.. ada jew silap.. ada yang double page laa.. adoi macam2 lah... dengan nak cari kemeja putih berkolar lengan panjang tanpa corak lagi.. perhhhh! macam2 kau.. dah cari tadi.. harga macam hampeh... nak pakai 2 3 hari jew pun... sampai rm50.. ade juga aku ikot cakap cik abang karang.. beli baju sekolah lelaki then buang poket depan.. kang ade juga kena gelakk tak pasal2..
   adoi buntu2.. tak tahu lah apa nak jadi dengan aku nih ha.. kelam kabut aku dibuatnya.. esok dah nak gerak dahh.. adoi... yaAllah.. Kau permudahkan lah urusan aku... lancarkan pergerakan aku... amin~
sorry got to go...
bye~

No comments:

Post a Comment