Followers

SAYANG BERKALI KALI

aku pilih hijau sebab itu warna kesukaan Rasul Allah.

hari ni sebulan sudah dia bekerjaya, mula hidup baru. Diam tak diam, Allah dah menjawab segala doa dalam setiap sujud aku. Percaturan Dia, tak ada siapa yang tahu . Ayah nasihat semalam , 

' Adik, apa pun yang jadi ayah nak adik tahu setiap yang berlaku semuanya dah tertulis. Kita kena redha dengan setiap jalan yang Dia dah aturkan. Sebab dihujungnya ada hikmah yang tersimpan. '

Tipu kalau aku tak sedih lepas 3 tahun kenal dia , berkawan, bergaduh, bercinta. Aku doa , semoga Allah lembutkan hati dia untuk bersama aku semula. aku terima baik buruk dia walau cara aku salah. tak ada tempat nak mengadu setiap butir cerita dalam hati, Allah sahaja. 

Dulu, aku yang datang pada dia, dengan muka tak malu minta supaya ada relay dengan dia . Ya Allah betapa beraninya aku sebab aku suka sangat dekat dia. Once dia buat salah memang betul lah aku marah macam orang gila but yet ! aku tak pernah nak balik pada orang ya g dah sakitkan hati . Tapi dia tak macam orang lain. I will still searching him and try to get him back . But maybe before this dia balik pada aku. But now, he is other's belong. 

Pasrah atau redha, aku sendiri tak tahu jawapan. Yang aku tahu, aku sayang dia . Semoga Allah dekatkan hati kami kembali. amin





No comments:

Post a Comment