Followers

extra supliment


Assalamualaikum warahmatullah
apa khabar semua?
hari nih last lah aku dapat post dalam entry nih sebab by tomorrow dah nak 
pergi berjuang.. berjuang dekat Sembrong sana..
abang aku pun ex pkln juga.. kem lagenda Asahan..
agak dekat lah.. nak balik, ayah ambil je.. macam aku nih, kena naik bus..
  ramai gelakkan aku.. diorang kata nanti balik muka dah gelap..
then ada juga yang kata nanti aku balik tinggal tulang je.. ada juga yang kata nanti
nampak macam batang kayu je.. hey ! aku nih dah naik 3kg tau habis sekolah nih..
so, sebagai langkah berjaga2, aku dah siap beli sunblock.. 
dengan harapan nanty tak gelap sangat ! kui3..
then.. aku dapat present dari ibu.. EVENING PRIMROSE OIL + VEGICAPS VITAMIN E
thanks ma.. baru 4hari makan.. aku dah nampak perubahan 
kulit tak kering lagi.. dah jadi lebih lembap.. 
hope nanti dah habis untuk a month, lagi banyak lah perubahan..




No comments:

Post a Comment