Followers

21 March 2013..


Assalamualaikum warahmatullah...

hye... hari ini adalah hari bahagia untuk aku.. hari dapat keputuan SPM..
pada mulanya aku rasa cuak lah sebab PMR aku dulu cukup2 makan aje..
jadi aku dah rasa down.. PMR 9 subjek.. PM 10 subject.. mana nak cakar semua subject tu..
tapi alhamdulillah... aku dapat keputuan yang terbaik untuk aku..
aku dapat 5A.. mesti orang pelik kenapa aku happy sangat even aku jut dapat 5.. bukan straight pun.. aku happy sangat sebab aku tak pernah dapat keputuan yang macam nih.. dan subjek yang dapat A tuh, sangat2 aku tak sangka..

   BAHASA MELAYU
   BAHASA INGGERIS
   MATHEMATIC MODERN
   SCIENCE
   ECONOMIC

 yang lain tuh.. aku tak ingat lah.. malas nak pergi ambil dekat bilik...
k.. thanks for those people yang say congrates..
and tahniah pada yang berjaya..pada yang kurang cemerlang.. jangan putus asa dan usaha lagi oke...




No comments:

Post a Comment