Followers

oh my life ^~^


ASSALAMUALAIKUM WARAHMATULLAH~

salam sayang untuk korang semua nih.... hari nih aku sekolah ganti meh.. after balik dari sultan muhammad aku balik rumah... happy.... petang tadi... nisa kol.. dia tak sihat.. dia sakit perut.. aku rasa nak balik je hostel tuh.. dia sorang2... tapi tadi dia kata mak dia suruh balik esok,outing terus... so aku lega lah sikit... esok semoga nisa dah sihat... Amin...

   aku dah qatam quran semalam..niat hati dah rancang nak qatam dalam bulan Ramadhan tapi tuhan tak izinkan... tapi tak apa...Allah maha mengetahui tentang hikmahnya... dan alhamdulillah aku dah dapat qatam semalam..tapi doa belum baca lagi meh.. esok Insyaallah.. aku nak jamu kawan2 dekat hostel... tapi aku tak tahu nak buat pulut kuning dengan rendang... macam mana tuh ye?hmm.. tak apa lah... nanti aku fikir ye.... 


No comments:

Post a Comment