Followers

thanks dear*


setelah aku terima semua dari dia..aku banyak doa supaya aku tabah..lebih banyak ingat pada Allah..Percaya pada qada dan qadar Allah..terasa sesuatu yang asing..lain sangat..masa2 yang aku habiskan di tempatMu..banyak membantu..Alhamdulillah..waktu aku lalu sebelah dia tadi, dia palingkan muka dari pandang aku..mustahil untuk aku tak muncul di hadapan dia sebab kami sama sekolah..Ya Allah, apa jenis dugaan yang mahu diberikan kepada aku YA Allah..pernah juga aku dengar..waktu nak menghadap ujian besar such as SPM ni..kita akan kenal..SAHABAT sebenar.. atau mungkin tuhan nak tunjuk pada aku yang aku bukan kawan yang terbaik untuk dia..atau dia bukan kawan yang terbaik untuk aku..entah..yang aku tahu..aku ikhlas dan redha dengan kebenaran yang sudah aku ketahui tu..dalam masa terdekat ni,aku teringat pada pesan ahsan..apabila kita rasa sedih atau inginkan pertolongan ataupun permintaan.. baca surah mariam..Insyaallah..hmm..sebenarnya.. aku sendiri tak pasti.. ada yang mengatakan.. sahabat bukan selamanya..ada juga yang kata,sahabat itu bertukar ganti.. ada juga yang kata..sahabat itu selamanya..hmm..Ya Allah..Kau berilah aku peluang untuk menimba ilmu semampu hambamu ini.. untuk aku beri sesuatu buat keluarga akuyang banyak menabur bakti selama ini.. sesampainya saat aku melangkah keluar dari dunia bersama insan2 sekeliling aku di berhampiran dan mungkin ada dalam hidup aku..akan aku pergi mencari hidup aku yang sebenar..dan mencapai cita2 aku..Insyaallah..Amin YA RABBAL 'ALAMIN..











No comments:

Post a Comment