Followers

labour day *


salam hari pekerja..hehe..assalamualaikum..pagi2 ni, aku nak update blog aku yang dah berkarat ni.. dah lama tak update..seminggu aku busy sebab jadi LO (licence officer) untuk student dari Brunei.. seronok dapat kenal diorang semua.. yang lebih2 best, dapat reward dari Cikgu Pangeran.. huhu..mantap! tq lah cikgu.. next week aku dah exam.. nervous lah nak jawab +math..math mode.. oh my God..but,aku nak try terbaik untuk exam nih..after that dah cuti sem..waktu exam, ada somebody nak treat shopping+ tutti fruity..yeah! aku hope semuanya berjalan dengan lancar.. semalam aku buat homework, karangan tentang pengalaman/pengorbanan/kenangan.. aku pilih pengalaman.. aku cerita tentang pengalaman aku hidup bersama seorang penghuni Al-Jannah yang kekal.. 2 helai kertas kajang aku guna untuk buat karangan tu.. maybe sebab aku teruja sangat nak mencoretkan pengalaman aku atas kertas tu..maybe..em..oke lah.. need to go now.. bye.. assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment