Followers

wheel hair..


hye yay yay!
tadi pagi abang aku suruh keluarkan wheel chair dari bilik belakang.. actually tu arwah pakcik aku punya..aku malas laa juga kan nak buat sebab dia tu dimanjakan sangat..ibu ikut aja cakap dia..hai...
along along...........apa boleh buat,dah dua beradik je kan..ayah kak nadia yang nak pinjam..jadi kena lah bersih2 kan sikit..aku buat juga..when aku lap kat plate untuk letak kaki tu,ada titisan darah yang dah kering pun..terasa sebak pula tiba2..rindu..lagi seminggu..dah 6bulan Cik Lan pergi..teringat pula hari2 last arwah..aku suap dia makan..aku kena sembur..dia batuk..habis laa muka aku,,baju aku..hehe..ibu kata tu kenangan yang berharga..bukan semua orang dapat..tu lah yang selalu ibu cakap kat aku dengan along..darah yang ada kat kerusi tu aku rasa darah arwah sebab ada luka dekat kaki dia..aku agak jelah..dulu selalu cakap family aku ada 5 member..even aku ni pangkat anak buah arwah..tapi ibu dah ajar aku bahasakan diri 'adik' kalau dengan arwah.. dah macam abang aku..hmm..then now..dah tinggal berempat aja lah..today 21 January 2012..lagi 8 hari genap 6 bulan arwah pergi..dan lagi 9 hari genap arwah 44 tahun if ada lagi..so..sama2 lah doakan kesejahteraan Cik Lan-Hisamudin bin Hamzah..semoga almarhum berada di tempat yang selayaknya..amin~

No comments:

Post a Comment