Followers

cerita aku dekat kuala lumpur <3


jumaat = 2/3 2012 aku gerak pergi key el dalam pukul 2 lebih..lepas solat jumaat.. aku tak prepare apa baju pun..aku just sumbat baju yang aku nampak aja..haha..bila dah tiba sana, mula lah sibuk fikir nak pakai baju apa..yang lagi best.. baju yang memang nak dipakai waktu hari langsung, aku tak siap sembat lagi..apa lagi, buat kelas menjahit la..hari sabtu,aku ikut busu pergi rumah kak yan..depan rail station..best giler kut !.malam tu,aku pergi i-city shah alam..best seh.. banyak lampu, cantik... then pagi ahad kitorang pergi putrajaya pula..saja2 je..aku dah macam hermoine dalam harry poter dah aku rasa,, sebab ramai sangat yang kena pakai jubah tu..sebab tak tutup aurat...nih.. gambar yang aku snap..use my corbie je lah...














































































 done here !

No comments:

Post a Comment