Followers

keep walking *


salam aleykum warahmatullah...
hari ni, aku baru mula cuti..as a candidate, kena terima..kat entry ni, aku nak share something... sabtu lepas, aku dapat paper akaun.. alhamdulillah..aku pass.. tapi..aku menangis...aku tak mampu bagi apa yang pihak sekolah nak..aku tak nak result aku memburuk kan rekod sekolah...waktu aku nak keluar bilik akaun, teacher tak lepaskan tangan aku...aku kena explain dekat teacher, apa masalah aku...aku memang tak minat akaun, dan aku memang tak mampu buat..aku hanya mampu beri setakat lulus..ye, memang aku tak pernah fail, but aku nak yang terbaik untuk aku dan pihak lain..
aku kuatkan hati aku..aku cakap..aku nak drop akaun..and teacher bantu aku..teacher call cikgu yang akan daftar spm aku..and cikgu tu setuju...alhamdulillah...aku pun dah bincang dengan family aku... family aku setuju dengan syarat, aku kena perform pada subject yang aku nak pergi lepas spm..(quran sunnah + syariah islamiah)..maybe ada yang tak percaya yang aku nak sambung bidang agama, tapi itu memang minat aku...untuk ma, ayah, along.... adik minta maaf sangat..adik tak mampu sambung pelajaran tu...adik buat keputusan ni tanpa bincang dulu, adik perlu buat keputusan ni sebab untuk kebaikan semua pihak...terima kasih pada teacher liza, dah ajar saya dari form 4 untill now..and for my family./thanks sebab sokong adik selama ni dan tanggung pembelajaran akaun adik selama ni, bayar macam2 untuk adik belajar akaun...adik akan usaha bagi yang terbaik untuk semua ...insya Allah...

No comments:

Post a Comment