Followers

hujan~


ASSALAMUALAIKUM WARAHMATULLAH..
   hari ni aku kerja..datang sikit main awal hari ni..semangat apa agaknya yang aku dapat..hehe.. tak apa lah kan..
   bored sangat hari nih.. sampai aku jadi burung belatuk jap tadi.. tersengguk2 aku tahan mengantuk punya pasal..hehe..then kak maz call.. dia suruh aku tutup awal sebab hari nak hujan.. guruh dah meriah dah waktu tu.. aku pun lega lah.. 
   cepat2 aku kemas kedai.. then aku pun riding lah balik ruma.. tiba je dekat depan smk st francis.. hujan pun mula turun.. traffic light pula madang aje warna merah menyala tu.. hati aku pun menyala2 je.. sabar nur..
   aku pun cari lah bus stop untuk aku berteduh and pakai rain coat.. mak aih.. penuh nya! then, ada yang penghuni nya semua jejaka2.. aku bawa netbook tadi.. tu yang risau tu netbook lencun.. aku try pegang beg, beg tu tak basah.. so aku pun bawa laju SIKIT lah.. nak cepat.. badan dah menggigil dah waktu tu.. apa nak buat..
   daripada aku membahayakan diri duduk dekat bus stop dengan lelaki, baik aku redah je.. aku sanggup! tiba rumah.. tengok ekzos moto dah berasap.. haa???? biar betul.. mesti sebab dia panas tehn kena hujan.. wah! macam bawa rocket pula ada asap..haha..
   sepanjang aku bekerja.. ini lah pengalaman pertama aku kena hujan sampai lencun atas bawah tau.. tak apa lah.. pengalaman ni yang buat aku jadi matang.. insyaallah..

updated#

No comments:

Post a Comment