Followers

tired but happy ^_^


ASSALAMUALAIKUM WARAHMATULLAH~
   hye.. aku baru jew tiba dari Johor pukul 7 tadi.. since jumaat hari tu dah pergi johor.. pergi naik bus.. dengan mama.. actually mama dah lama ajak pergi johor, rindu uteh katanya sebab after plkn hari tu aku dah pergi sana seminggu without her.. so kena lah bawa mama pergi jb juga.. dah minta cuti apa semua, bergerak lah kami ke johor..
   malam jumaat tu, abang ehsan datang.. makan2.. borak2 apa semua..keletihan melanda.. aku pun tidur lah.. dengan handphone dekat tangan waktu tu.. hehe.. nasib hamster belaan uteh dengan kak ngah tak bawa lari corbie aku.. ngeee~
   keesokan harinya ada temu janji.. hehe.. menapak2 pergi angsana, dah la demam.. pergi watson nak beli tissue.. toleh2 belakang rupanya ada hero dok follow.. mak aih terkezut beruk aku.. tapi wat relax jela ea.. kat watsons pula jual tissue macam aku nak buka kilang jew, jual bundle2 banyak.. terus jela tunggu bus kat luar..
   tiba bandar, elok pula bus tu kena tahan jpj.. angin jew.. takpe sabar2.. kat cs, tengok movie IRON MAN3 .. 3d kau.. takpe2.. orang treat, kita masuk jew ok.. haha,, then rupanya terlupa beli spect dia.. malu ! keluar, pergi beli..
   then pergi toilet.. alamak !! hehe... then g melalak melepaskan hajat nak test suara kan.. amek kau.. masing2 tunjuk perangai.. yang sorang menyanyi macam nak pecah speaker, yang suara lembut nau2, yang lagu sedih memanjang, yang jiwang2.. eh macam2 perangai lah senang cerita..
   balik.. aku pula kena kejar dek anjing warna hitam ! makkkkkk!!! lari !!! dah nak tersungkur dah waktu tu, kat depan kuil lah tu.. then nasib tuan anjing tu panggil dia.. huh.. penat.. tiba je rumah, busu dah sampai.. masing2 tengok aku pelik je dah berpeluh.. mama! adik kena kejar anjing!.. terkejut diorang...
   haha..tadi bangun2 je, mama suruh call along.. ambil kitorang kat jb.. untung lah.. dapat g JPO ! haha...dapat g kampung melayu majidee.. makan rojak asma dengan abc terbaekk!!

updated#

No comments:

Post a Comment