Followers

no tittle ^_^


ASSALAMUALAIKUM WARAHMATULLAH..
   hye blogger sekalian..apa khabar... harap2 semua sehad2 yek.. hari ni aku penat sangatt~ kenapa? tidur malam semalam macam biasa lah 12 lebih..dah puas main game baru lelap... then pukul 5.20 pagi dah bangun.. kejut orang bangun sahur.. <3 .. dah tu aku kong balik lahh..mana tahan mata ni kan.. 
   dalam 9.15 aku bangun balik.. terus basuh pinggan.. then nak breakfast, mak aih ! masin nya lempeng mama buat.. ada lah dalam 2 kali suap je yang mampu masuk perut.. mau kena darah tinggi kalau aku habiskan tadi.. 
   then aku terus kemas bilik mama.. kenapa? sebab bilik aku yang cantik aka taska tu bakal menjadi bilik pengantin.. apa nak kata.. aku kan adik.. kena lah mengalah ek.. padahal aku dah kemas2 bilik tu.. untung lahh kau long ! so aku kemas lahh bilik mama yang bakal jadi bilik aku.. mak berhabuk gilerr lah. dengan barang tah apa2 yang ayah bawa balik.. mengarut je wat sepah rumah tau..
   dah 3 4 jam aku mengemas..aku pergi mandi..lega sangat.. keluar jew bath room, someone datang.. bawa kawan dia.. hmm.. malas betol lah.. dah la aku penat.. datang menyakitkan hati pula.. then suruh aku datang rumah dia esok.. ibu nak jumpa.. eh, ibu dia tanya sal aku.. fikir2 balik.. watpe aku pergi.. takde mengena pun kan? dia yang kata jangan datang before this.. otherwise, kalau aku tak datang pun tetap juga parent dia pergi.. bukan penting pun aku pergi sana..
   just let me with my own bussines..tak payah atur aku nak buat apa2..penat dokk.. hmm.. dah petang, ayah ajak pergi beli cat.. dah pilih2.. aku pun balik lahh.. sambung lagi kemas bilik mama.. tarik katil pula.. yelahh.. katil couple.. mama suruh guna katil tu jew.. aku tak minat sebenarnya.. suka yang single aje.. tapi tak apa lah.. ikot jew..
   so by tomorrow.. aku rasa aku tak pergi kot rumah dia.. takde sapa kesah punn kot.. aku buat lah busy.. cat bilik ! buat cantik2 oke sayang... do your best ! chayok2 !! yellow + blue ~
   got to go...
   xoxo :D

No comments:

Post a Comment