Followers

penat nye~

ASSALAMUALAIKUM WARAHMATULLAH..
   hye.. hari ni hari terakhir aku bercuti.. by tomorrow dah mula keeja balik.. hehe.. seminggu cuti.. minta cuti 3 hari, dapat cuti seminggu.. bagus takk? tapi cuti tanpa gaji lah yee..
   balik je dari johor ahad hari tu, aku dah bersiap2 untuk mengemas rumah... yelah.. wedding along lagi 3 bulan jew.. hai cuak2.. rumah macam tongkang pecah.. ni tengah mengecat bilik.. tadi pagi aku kemas bilik belakang.. penat nye.. banyak sangat barang.. tapi dah cantik dah bilik tu.. hehe..
   pagi tadi mula2 taknak mengemas pun sebab malam semalam tidur pukul 4 pagi.. ada orang kacau tidur.. tiba2 call.. lama pula tu.. naik panas corbie aku tu.. takpe2.. call free kan.. tu pagi tadi lajak tidur sampai 9 setengah pagi.. tapi kesian kat mama.. tak kan nak biar mama kemas sorang2?
   then dah siap2 kemas, makan jap tadi.. ni baru dapat update blog.. semalam lagi2 busy... celik mata pukul 6 pagi.. lap3 dinding bilik, then terus mengecat.. dah cat sikit, ayah suruh stop, takut jatuh tangga.. then mama dengan ayah pergi hospital.. aku basuh lantai depan, cuci bilik air, basuh pinggan, basuh baju, sidai baju.. masak.. then mengecat lagi even ayah tak bagi.. penat kan?
   hmm.. tak apa lah penat.. asalkan dapat buat yang terbaik untuk tolong family.. sementara aku tengah free.. yelah.. oarng lain dah dapat tawaran belajar.. aku tengah bersidai lagi dekat rumah.. tak apa lah nurr.. ada hikmahnya.. mungkin ada yang lebih baik untuk aku pada masa akan datang.. amin ~
okay.. got to go..
xoxo:D

No comments:

Post a Comment