Followers

agak lapar sekarang ~


aku baru je balik dari sekolah..ambil sayang aku ni kejap..rindu~..hehe.. semalam tak layan dia pun.. so, today kena bermesra lah sekejap.. tadi, SAHABAT aku tak sihat..aku dapat lah tolong dia.. alhamdulillah ada juga pahala kebaikan aku hari ini.. habis kelas tadi, aku pergi ambil dia dekat bilik rawatan..then ambil tandatangan warden.. waktu tu pula, warden ada meeting, nasib ada cikgu yang sudi tolong aku..terima kasih cikgu.. then,dah dapat sign, aku hantar dia dekat kereta..abang dia ambil..hope dia sihat2 sekarang ni semasa jagaan keluarga... esok dia tak datang...kesian sangat..semalam dia pergi klinik, tapi doktor tu tak bagi mc pun.. dia tak sempat cakap banyak, doktor terus panggil patient lain.. rasa macam nak cekik2 doktor tu.. tak apa lah, dia pun dah selamat tiba rumah tu.. cepat2 sembuh ya.. jumaat ni kita ada program dekat AYER KEROH COUNTRY RESORT tahu !



No comments:

Post a Comment